เอลบา การ์โลตา บีช แอนด์ คอนเวนชั่น รีสอร์ต

ค้นหาโรงแรมที่ดีที่สุดในฟัวร์ตเตเวนตูราสำหรับวันที่เลือกได้ตามราคาหรือความชอบ
เปรียบเทียบดีลของ เอลบา การ์โลตา บีช แอนด์ คอนเวนชั่น รีสอร์ต จากหลายร้อยเว็บไซต์ในที่เดียว
มองหาดีลที่ยกเลิกได้ฟรีหรือคะแนนดีเยี่ยม
เปรียบเทียบห้องพักและราคา
ข้อมูลน่ารู้
เช็คอินตั้งแต่ | 15:00 |
---|---|
เช็คเอาท์ได้ถึง | 12:00 |
สิ่งอำนวยความสะดวก
ดูเพิ่มเติมเกี่ยวกับ เอลบา การ์โลตา บีช แอนด์ คอนเวนชั่น รีสอร์ต

เอลบา การ์โลตา บีช แอนด์ คอนเวนชั่น รีสอร์ต
รีสอร์ทและกอล์ฟชายหาดเอลบาคาร์โลต้า ซึ่งอยู่บนชายหาด ตั้งอยู่ในย่าน Caleta de Fuste แอนติกา นักเดินทางที่มองหากิจกรรมสนุกๆ ต้องไป สนามกอล์ฟ Fuerteventura และ ท่าเรือ Caleta de Fuste ส่วนขาช้อปต้องไม่พลาด Centro Comercial Atlantico และ ศูนย์การค้า Las Rotondas Commercial Center นี่คือโอกาสให้คุณสนุกเร้าใจไปกับกิจกรรมเอาท์ดอร์อย่างดำน้ำ โรงแรมสำหรับครอบครัวบนชายหาด พร้อม3 สระว่ายน้ำกลางแจ้ง ที่ รีสอร์ทและกอล์ฟชายหาดเอลบาคาร์โลต้า คุณสามารถเพลิดเพลินได้ทั้งวันที่ชายหาด ลงเล่นน้ำใน 3 สระว่ายน้ำกลางแจ้งของโรงแรม เล่นกอล์ฟ หรือผ่อนคลายกับทรีตเมนท์ของสปาที่ให้บริการแบบเต็มรูปแบบ รีสอร์ทและกอล์ฟชายหาดเอลบาคาร์โลต้า มีห้องพักปรับอากาศ 346 ห้อง พร้อมด้วยมินิบาร์และเครื่องชงกาแฟ/ชา ห้องพักมีระเบียง ทีวีจอแอลอีดี 32 นิ้ว มีช่องดิจิตอล ห้องน้ำมีอ่างอาบน้ำ โถสุขภัณฑ์แบบบิเดท์ และ ไดร์เป่าผม ผู้เข้าพักสามารถท่องเว็บไซต์โดยใช้ Wi-Fi ฟรี มีโต๊ะทำงาน และ โทรศัพท์ ให้บริการ มีบริการทำความสะอาดทุกวัน ผู้เข้าพักสามารถออกรอบได้ที่สนามกอล์ฟ 18 หลุม และเพลิดเพลินไปกับกิจกรรมนันทนาการและสิ่งอำนวยความสะดวกอื่นๆ อย่างท่าจอดเรือ ภายในโรงแรมมี 3 สระว่ายน้ำกลางแจ้ง พร้อมด้วย สระว่ายน้ำสำหรับเด็ก สิ่งอำนวยความสะดวกด้านนันทนาการอื่นๆ ได้แก่ ซาวน่า และฟิตเนส กิจกรรมนันทนาการที่ระบุด้านล่างนี้มีให้บริการภายในบริเวณโรงแรมหรือในบริเวณใกล้เคียง อาจมีค่าบริการเพิ่มเติม
คะแนนและรีวิว
รีวิวจากผู้เดินทาง
แสดงความคิดเห็น: 28 ก.พ. 2025
Excellent holiday eventually.
We returned to reception to be told we could not be moved as all rooms were full.
When is said in that case we would move hotels, magically a lovely room somehow became empty well away from the pool and associated noise,etc
The new room did have a view of a skip, garden and builders equipment but was very nice.
If I had not insisted I wonder what would have happened.
I would also say that the exterior of the 4* hotel could do with a refurb and a coat of paint.
We stayed at the Elba Sara next door previously and found it to be superior.
Having winged as I have I should also say that we had an excellent stay and the room, staff and food were first class
ข้อความจากโรงแรม
แสดงความคิดเห็น: 1 มีนาคม
First of all we would like to thank you for choosing our hotel to enjoy your most recent stay, as well as for sending us your magnificent impressions which we will certainly share with the whole team.
We are proud to have lived up to your expectations and look forward to giving you our warmest welcome again very soon.
sunny regards,

UK
แสดงความคิดเห็น: 28 ก.พ. 2025
Book elsewhere.
Staff are not helpful or pleasant; food is dire; we were on half board basis, however evening meal was more a “let’s eat & get out” rather than an experience to be savoured. If there were local restaurants we would have eaten out.
Room very very tired, and cleanliness wasn’t of the highest order. (Floor not swept all week; dirty glass bathroom door not cleaned all week; no clean towels left after room service on 4 occasions out of 7.)
We ate at the on-site Arefife Italian restaurant on one occasion - & ended up with food poisoning for 2/3 days.
Book elsewhere…..,..
แสดงความคิดเห็น: 27 ก.พ. 2025
I wanted to leave a good review but I had bad experience
I'm getting my upsetting experience out of the way first. We arrived on Weds 19th Feb, checked in without any issue. The next day, there was a note through our door asking us to present our hotel voucher at reception. To track back, my husband always berates me for printing hard copies of our booking paperwork, I might be old school in this respect, but anything can happen when it's stored in the cloud.
I took the hard copy to them, feeling thankful I had printed everything and brought it with me. It was scanned/photocopied (or both) by a tall man working behind reception. I was then reassured by him, after I enquired, that yes everything was okay. Although when he was initially reading the voucher, he appeared surprised that the hotel was the Elba Carlota (where we were staying) it sounded as though he was looking for confirmation that there might have been a mistake and we were at the wrong hotel. Nonetheless, he'd said everything was okay.
The next evening, no sooner had I finished relaying the story to my husband, than there was an identical note pushed under the door (see picture) asking to present our hotel voucher to reception. This time, I'm extremely alarmed about what this means and what is going on. I had been in bed, relaxing and listening to the radio. I had to get dressed, dig out the voucher again and present it down at reception. I could feel my anxiety levels climbing and I suffer with my blood pressure.
There were two receptionists working at the time, although one wasn't there straight away, she came back moments later. I explained as above about being asked to present my hotel voucher, I explained I had done so the previous day, I described the person who I had dealt with. I confirmed he had taken it away either to scan or photocopy and that now it was requested again. I asked why this kept happening. I asked to see the manager.
The first receptionist said the manager was downstairs (one floor) and could not be called to come up to reception. The second receptionist, Isabel, who had now returned offered an insincere apology, followed by a deflection into how it was human error and they needed to see it again. I doubt they even went to look for it in the first place.
At this point, I had explained what had happened before and described the colleague who I dealt with. At no point did Isabel go and double check their records, nor was any attempt made to contact the colleague to find out what he had done with the scan/photocopy from the day before. I asked for a manager. Isabel informed me there was no manager on duty.
You will note I now have two conflicting pieces of information about whether there is or isn't a manager available. At no stage do either of them attempt to call down to the manager - there was an assistant manager available.
Isabel begins to lecture me about human error. I am in no mood to be lectured as a result of their mistake. I suggest she checks the downloads folder, if it was scanned it would be in there. She insists she must have another copy of it. During this, I ask her to look at the hotel voucher with her own eyes to confirm for her own satisfaction that the booking exists and the details. Even if there is no photocopy , she (no-one can) cannot deny the evidence of her own eyes. Isabel appears reluctant to do this. It is unclear to me why looking at a booking confirmation is problematic for Isabel. It appears to be preferable to her to lecture me and issue insincerities rather than acknowledge that she has literally had physical sight of my booking.
It even ends with:
1) me going downstairs to find the assistant manager (who you'll recall is not on duty) 2) them taking another copy of the paperwork
3) me asking that the manager call me when he or she is back on duty (still waiting)
4) me calling British Airways, on their out of hours number, to tell them what was going on. BA agree to re-send the paperwork to the hotel, they too say the manager will contact me to apologise.
To date, there has been no adequate apology. The manager, he/she never reached out to me to explain. Until the point that I asserted myself, I am sure the establishment would have kept on requesting my hotel voucher every day.
My relaxed mood was spoilt and I could feel tension for the rest of our stay. I also dreaded seeing the same receptionist again.
I fail to understand why the hotel could not have checked with the holiday operator, British Airways, and or their third party agents, to clarify any issues instead of involving me in it.
Yes it spoilt my holiday, I found myself feeling tense and staying vigilant for the next issue or the same issue to reoccur. I stopped relaxing. I felt like I needed to be on call for admin duties relating to my holiday instead of just being on holiday.
I was going to add a fuller review of our stay, there are other points about our stay - good ones, but this issue I believe should stand alone.
I notice in other reviews that there is a defensive stance taken by the hotel in its response to concerns raised. I would expect an acknowledgement, explanation and a sincere apology as should have happened at the time I requested it and not because I have now written a review on trip advisor.
ข้อความจากโรงแรม
แสดงความคิดเห็น: 28 กุมภาพันธ์
We are truly sorry for the inconvenience you experienced during your stay at our hotel. We understand how frustrating it must have been to face this situation repeatedly, especially when you were here to enjoy a relaxing holiday.
Please accept our sincere apologies for the miscommunication and for any stress or discomfort this may have caused you. This is not the experience we strive to provide our guests, and we will be reviewing this matter internally to ensure it does not happen again.
We would also like to inform you that a member of the management team is always available at the restaurant entrance during dinner hours to address any concerns our guests may have. We regret that, in your case, you did not receive the proper attention and follow-up.
We appreciate you sharing your experience with us, as it helps us improve. We truly hope that if you give us another opportunity in the future, we can provide you with the pleasant and worry-free stay that you deserve.
Best regards,
แสดงความคิดเห็น: 24 ก.พ. 2025
Amazing hotel throughout!!
Room- plenty room even for the 3 of us sharing, plenty of towels and amenities.
Cleaners- work so hard and rooms cleaned every day, not a rush job either!
Entertainment- the animation team are AMAZING they work so hard in the day to get everyone involved in the games and dances but they’re not in your face with it either if you want to stay away.
The foam party was exceptional!!
Our 4 year old went to the kids club and she loved it. They do something different with them everyday and put so much thought and effort into it. She was always coming out with balloons and her face painted.
Evening entertainment- again, amazing something different every night and the mini disco is just enough for the kids to have a little dance before bed!
Food- the best all inc I’ve ever had, the food isn’t of cheap standard and the themed nights are lovely, my fave being the Arabic night. Unreal!!
Breakfast - fresh juices/smoothies, English sausages, freshly made omelettes (always a queue as these are made on demand) just so much food and every version of breakfast you could want.
Plenty sun loungers all over the grounds so you can decide if you want to be involved in the liveliness or find a quiet spot to relax.
Will recommend this hotel to everyone!!
MASSIVE TIP - Keep your keycard away from your phone or it won’t work!!!
Thank you for the best holiday xx
ข้อความจากโรงแรม
แสดงความคิดเห็น: 25 กุมภาพันธ์
First of all we would like to thank you for choosing our hotel to enjoy your most recent stay, as well as for sending us your magnificent impressions which we will certainly share with the whole team.
We are proud to have lived up to your expectations and look forward to giving you our warmest welcome again very soon.
sunny regards,

UK
แสดงความคิดเห็น: 21 ก.พ. 2025
excellent
Not able to comment on entertainment as we didn't go to any.
Pools were lovely & clean with plenty of sunbeds.
Hotel is on the beach with a 15 min walk along beach path to main town with bars & restaurants'.
ข้อความจากโรงแรม
แสดงความคิดเห็น: 21 กุมภาพันธ์
First of all we would like to thank you for choosing our hotel to enjoy your most recent stay, as well as for sending us your magnificent impressions which we will certainly share with the whole team.
We are proud to have lived up to your expectations and look forward to giving you our warmest welcome again very soon.
sunny regards,
ทำเลที่ตั้งดีเยี่ยม
Avenida de las Marismas 3 (Urbanización Fuerteventura Golf Resort) ฟัวร์ตเตเวนตูรา 35610 สเปน|1.04 กม. จาก Puerto Castillo
กิจกรรมน่าทำ 10 อย่างในระยะ 1.29 กม.
สนามบินในระยะ 7.19 กม.
เช็คอินและเช็คเอาท์
เช็คอินตั้งแต่:
15:00
เช็คเอาท์ก่อน:
12:00
ข้อควรรู้
เพื่อรับมือกับโคโรน่าไวรัส (COVID-19) ที่พักแห่งนี้ใช้มาตรการเพิ่มเติมด้านความปลอดภัยและสุขอนามัยอยู่ในขณะนี้ ที่พักแห่งนี้อาจจำกัดหรืองดการให้บริการอาหารและเครื่องดื่มเนื่องจากโคโรน่าไวรัส (COVID-19) สืบเนื่องจากโคโรน่าไวรัส (COVID-19) ที่พักแห่งนี้จึงได้งดให้บริการรถรับส่งเป็นการชั่วคราว สืบเนื่องจากโคโรน่าไวรัส (COVID-19) ที่พักแห่งนี้จึงมีการดำเนินการต่าง ๆ เพื่อช่วยปกป้องผู้เข้าพักและพนักงานให้ปลอดภัย ด้วยเหตุนี้บริการและสิ่งอำนวยความสะดวกบางรายการอาจมีการลดหรืองดการให้บริการ เพื่อให้เป็นไปตามแนวทางของรัฐบาลในการจำกัดการแพร่กระจายของโคโรน่าไวรัส (COVID-19) ให้เหลือน้อยที่สุด ในช่วงวันที่ที่มีการใช้แนวทางดังกล่าวที่พักแห่งนี้อาจขอเอกสารเพิ่มเติมจากผู้เข้าพักเพื่อตรวจสอบยืนยันตัวบุคคล แผนการเดินทาง และข้อมูลอื่น ๆ ที่เกี่ยวข้อง Please note: gentlemen are required to wear long trousers at dinner. Please note that as November 1st, stays of 7 nights or more with half and full board include an à la carte dinner in one of the hotel's restaurants. Please note that half board or full board rates do not include drinks. Children are considered as aged under 12 years.