โรงแรม Three Swans, Hungerford, Berkshire

ค้นหาโรงแรมที่ดีที่สุดในHungerfordสำหรับวันที่เลือกได้ตามราคาหรือความชอบ
เปรียบเทียบดีลของ โรงแรม Three Swans, Hungerford, Berkshire จากหลายร้อยเว็บไซต์ในที่เดียว
มองหาดีลที่ยกเลิกได้ฟรีหรือคะแนนดีเยี่ยม
เปรียบเทียบห้องพักและราคา
รวมภาษีและค่าธรรมเนียมทั้งหมด
ข้อมูลน่ารู้
เช็คอินตั้งแต่ | 15:00 |
---|---|
เช็คเอาท์ได้ถึง | 11:00 |
อาหารเช้า | มีบริการอาหารเช้า |
สัตว์เลี้ยง | อนุญาตให้นำสัตว์เลี้ยงเข้าได้โดยมีค่าใช้จ่ายเพิ่มเติม |
เด็ก | ยินดีต้อนรับเด็ก |
สิ่งอำนวยความสะดวก
ดูเพิ่มเติมเกี่ยวกับ โรงแรม Three Swans, Hungerford, Berkshire

โรงแรม Three Swans, Hungerford, Berkshire
โรงแรม Three Swans Hungerford Berkshireซึ่งตั้งอยู่ใน ฮังเกอร์ฟอร์ด อยู่ห่างเพียง 1 นาทีทางรถยนต์จาก คานาลเคนเน็ตและอวอน และ 7 นาทีจาก Combe Gibbet โรงแรมแห่งนี้อยู่ห่างออกไปเป็นระยะทาง 15 ไมล์ (24.1 กม. ) จาก ปราสาท Highclere และ 5.2 ไมล์ (8.4 กม. ) จาก Walbury Hill เดินชมวิวจากลานระเบียง และสวน หรือลองใช้บริการอื่นๆ เช่น บริการ Wi-Fi ฟรี ลองชิมเมนูอร่อยที่ห้องอาหาร ร้านกาแฟ/คาเฟ่ หรือจะสั่งอาหารส่งตรงถึงห้องจากรูมเซอร์วิส (จำกัดเวลาบริการ) ของโรงแรมก็สะดวกสบายไปอีกแบบ ดับกระหายคลายร้อนด้วยเครื่องดื่มแก้วโปรดที่บาร์/เลานจ์ มีบริการอาหารเช้าแบบปรุงตามสั่ง (คิดค่าบริการ) ในวันธรรมดา ตั้งแต่ 7:00 น. - 9:30 น. และในวันเสาร์-อาทิตย์ ตั้งแต่ 8:00 น. - 10:00 น. มีบริการอำนวยความสะดวก เช่น อินเทอร์เน็ตความเร็วสูงแบบเชื่อมต่อสายฟรี บริการซักรีด/ซักแห้ง และฝ่ายต้อนรับ 24 ชั่วโมง ห้องพัก 25 ห้อง มีทีวีจอแบน ภายในห้องพักมีบริการอินเตอร์เน็ตไร้สายและมีสายฟรีเพื่อการเชื่อมต่อออนไลน์ที่ไม่หยุดนิ่ง และโทรทัศน์ต่อสัญญาณเคเบิลเพิ่มความบันเทิงอีกระดับ ห้องน้ำส่วนตัวมีอ่างอาบน้ำหรือฝักบัว พร้อมของใช้ในห้องน้ำฟรี และไดร์เป่าผม สิ่งอำนวยความสะดวกภายในห้อง ได้แก่ โทรศัพท์ โต๊ะทำงาน และกาต้มน้ำไฟฟ้า
คะแนนและรีวิว
รีวิวจากผู้เดินทาง
แสดงความคิดเห็น: 6 มี.ค. 2025
Overnight stay
ข้อความจากโรงแรม
แสดงความคิดเห็น: 11 มีนาคม
Thank you so much for your very kind words. We are delighted to hear that you had such a fantastic time at the Three Swans Hungerford and we look forward to welcoming you back again, soon! We are super happy we were able to accommodate your needs and that you had found all of our staff so friendly.
Best regards,
Dot - General Manager
แสดงความคิดเห็น: 12 มี.ค. 2025
Horrible
ข้อความจากโรงแรม
แสดงความคิดเห็น: 15 มีนาคม
Thank you for your feedback. We're glad to hear that you found the hotel aesthetically pleasing and enjoyed the furniture. However, we're truly sorry to learn about the issues you encountered during your stay. We apologize for the discomfort you experienced with the bed and the noise from the hallway. We understand how important a good night's sleep is, especially after a long journey, and we regret that we fell short in providing that for you.
We'll certainly look into the shower head issue and the door gap to ensure a more comfortable experience for future guests. We hope you'll consider giving us another chance to provide a better stay in the future during which we can ensure that a quieter room is allocated to you.
Best regards,
Dot - General Manager
แสดงความคิดเห็น: 9 มี.ค. 2025
Awful
ข้อความจากโรงแรม
แสดงความคิดเห็น: 12 มีนาคม
I'm sorry to hear about your disappointing experience. It must have been frustrating to wait so long only for the food. I am very disappointed to hear about the quality of food, have you shared your concerns with one of our Team at the time? We do our best to check in on every table to ensure everyone if having a satisfactory meal and I'm afraid we do not recall your feedback, otherwise we would have made it right.
If you wish to discuss your concerns further we would be more than happy to do so and try our best to restore your faith.
I hope to hear from you.
Best regards,
Dot - General Manager
แสดงความคิดเห็น: 26 ก.พ. 2025
“Room” for improvement
ข้อความจากโรงแรม
แสดงความคิดเห็น: 2 มีนาคม
Thank you for sharing your feedback. We're sorry to hear that your stay didn’t meet expectations. We understand how inconvenient it can be when parking is farther than expected, especially in the rain. We’ll make sure to highlight this more clearly in our booking details to avoid future confusion. We also apologize for the disturbance caused by the air conditioning – that’s certainly not the experience we aim to provide.
We appreciate your continued support of the Coaching Inn Group and hope to have the opportunity to welcome you back with a more comfortable stay next time. Please let us know when you're planning to stay with us again and we will ensure you are allocated a quiet room.
Best regards,
Dot - General Manager
แสดงความคิดเห็น: 23 ก.พ. 2025
Shambles
At 2.15pm our meals arrived with no potatoes on any plates! The waiter was apologetic but obviously not up to the job and took our meals away two at a time with no indication of when he would return.
At this point we gave up and left. Our friend is staying there ( his second visit this year to this hotel). He will not be returning.
I think The Three Swans needs a serious rethink. Training in hospitality absolutely essential and maybe another chef or two in the kitchen
ข้อความจากโรงแรม
แสดงความคิดเห็น: 2 มีนาคม
Thank you for your feedback, and we’re very sorry to hear about your disappointing experience. We deeply regret that we did not meet your expectations on this occasion and that the service was not up to the standard you deserve.
We truly value your input, and we are reviewing the situation with our team to ensure we improve our service, staff training, and kitchen efficiency moving forward. We understand your frustration, and we truly apologize for the inconvenience caused. We appreciate your feedback and hope to have the opportunity to restore your trust in the future.
I have managed to speak to your friend who is going to give us a chance in the future and will indeed return to The Three Swans Hungerford, we hope for the same from you.
Best regards,
Dot - General Manager
ทำเลที่ตั้งดีเยี่ยม
117 High St Hungerford RG17 0LZ สหราชอาณาจักร|0.03 กม. จาก Vision Express Opticians - Hungerford
กิจกรรมน่าทำ 10 อย่างในระยะ 0.22 กม.
สถานีขนส่งในระยะ 0.29 กม.
เช็คอินและเช็คเอาท์
เช็คอินตั้งแต่:
15:00
เช็คเอาท์ก่อน:
11:00
ข้อควรรู้
ยินดีต้อนรับเด็ก
อายุไม่เกิน 2 ปี
เด็กมีค่าใช้จ่ายเตียงเสริม GBP 10
อนุญาตให้นำสัตว์เลี้ยงเข้าได้โดยมีค่าใช้จ่ายเพิ่มเติม
มีบริการอาหารเช้า
ตัวเลือกอาหารเช้า
อาหารเช้าแบบคอนติเนนตัล
ราคาอาหารเช้า
โปรดติดต่อโรงแรม หากต้องการทราบราคา
เพื่อรับมือกับโคโรน่าไวรัส (COVID-19) ที่พักแห่งนี้ใช้มาตรการเพิ่มเติมด้านความปลอดภัยและสุขอนามัยอยู่ในขณะนี้ ที่พักแห่งนี้อาจจำกัดหรืองดการให้บริการอาหารและเครื่องดื่มเนื่องจากโคโรน่าไวรัส (COVID-19) สืบเนื่องจากโคโรน่าไวรัส (COVID-19) ที่พักแห่งนี้จึงมีการดำเนินการต่าง ๆ เพื่อช่วยปกป้องผู้เข้าพักและพนักงานให้ปลอดภัย ด้วยเหตุนี้บริการและสิ่งอำนวยความสะดวกบางรายการอาจมีการลดหรืองดการให้บริการ เพื่อให้เป็นไปตามแนวทางของรัฐบาลในการจำกัดการแพร่กระจายของโคโรน่าไวรัส (COVID-19) ให้เหลือน้อยที่สุด ในช่วงวันที่ที่มีการใช้แนวทางดังกล่าวที่พักแห่งนี้จะไม่รับผู้เข้าพักจากบางประเทศ สืบเนื่องจากโคโรน่าไวรัส (COVID-19) ที่พักแห่งนี้ได้ลดเวลาทำการของแผนกต้อนรับและเวลาให้บริการสิ่งต่าง ๆ ลง สืบเนื่องจากโคโรน่าไวรัส (COVID-19) ที่พักแห่งนี้จึงใช้มาตรการการเว้นระยะห่างทางกายภาพ (Physical Distancing) อย่างเข้มงวด เนื่องจากสถานการณ์การแพร่ระบาดของโคโรน่าไวรัส (COVID-19) โปรดตรวจสอบให้แน่ใจว่าท่านได้จองที่พักนี้ตามแนวทางของรัฐบาลท้องถิ่นในจุดหมายดังกล่าวเท่านั้น ซึ่งรวมถึง (แต่ไม่จำกัดเพียง) ในแง่ของจุดประสงค์การเดินทาง และการมีผู้เดินทางไม่เกินจำนวนสูงสุดที่อนุญาต When booking more than 8 rooms, different policies and additional supplements may apply. Children are allowed on request. Contact property with your requirements. Additional fees apply. Pets are allowed in the classic rooms on request. Additional fees apply, please contact property in advance to ensure a pet-friendly room is allocated. The hotel is a popular venue at weekends with various events and can have live music playing until late, they do their best to ensure this is kept to a minimum.